Breda

Flexibility Uitzendbureau Breda

Flexibility Uitzendbureau Breda op google maps


Welkom bij Flexibility Uitzendbureau Breda!

Vanaf 2006 zijn wij, Jolanda Bordewijk en Maeyke Verdonck, met veel plezier werkzaam als arbeidsbemiddelaars in de regio Breda, de stad waar we wonen en werken, leven en genieten.

Door onze ruime gezamenlijke ervaring, gedrevenheid en ons sterke lokale netwerk kunnen wij succesvol talentvolle mensen verbinden aan mooie bedrijven.

De cultuur van de organisatie, de sfeer en de mensen maken een bedrijf uniek.
Wij streven naar de beste match; bij Flexibility geloven wij in de kracht van ‘persoonlijk’.
Middels uitgebreide gesprekken, een referentiecheck en het opstellen van profielen, selecteren wij talentvolle werknemers. 

Wij houden van transparante en heldere afspraken, en als zelfstandig ondernemers staan wij garant voor kwaliteit, duidelijkheid en betrokkenheid.

Zoek je goed personeel, tijdelijk, vast of voor een project?
Zoek je een nieuwe baan in of rondom Breda?
Neem gerust contact met ons op om eens persoonlijk kennis te maken!


Blijf op de hoogte!

Bent u werkgever en wilt u op de hoogte blijven van de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van personeel en arbeid? Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Flexibility Uitzendbureau Breda.

Wil je graag de nieuwste vacatures ontvangen in de mail? Maak dan een Vacature Alert aan en ontvang actuele vacatures die bij jou passen.


Bekijk 7 vacatures van Flexibility Uitzendbureau Breda

Vacatures van Flexibility Uitzendbureau Breda

  • Customer Service collega gezocht!


    Breda|€2100-2200|HBO, MBO|40 uur per week 26-02-2018

    Spreek jij native Frans? Heb jij net een paar jaar werkervaring en ben je toe aan een volgende serieuze stap binnen een grote organisatie? Als medewerker Customer Service ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de verkooporders en offertes voor bepaalde categorieen in samenwerking met je collega's. Je rapporteert aan de CS...

  • CRM specialist procesoptimalisatie


    Breda|€2500-3500|HBO|40 uur per week 21-02-2018

    Kun jij conceptueel denken, en heb je strategisch inzicht om het CRM proces in te richten en te optimaliseren? Voor deze internationale organisatie in Breda zoek ik een ICT-er die helemaal thuis is in Excel and ervaring heeft met Microsoft Dynamics CRM. Je komt te werken op de sales afdeling en houd je bezig met het optimaliseren en...

  • Relatiebeheerder Administratiekantoor


    Breda|€3000-3000|HBO|40 uur per week 21-02-2018

    Heb jij een achtergrond in Financiele Adminsitratie, of heb je gewerkt bij een Accountant? Deze opdrachtgever is eigenaar/directeur van een administratiekantoor in Breda met 9 medewerkers. De klantenportefeuille is enorm gegroeid de laatste jaren, en momenteel hebben zij maar drie medewerkers die het niveau hebben om zelfstandig een...

  • Ervaren Productie Coordinator


    Breda|€3000-3000|HBO|40 uur per week 21-02-2018

    De Production Coordinator is werkzaam voor het Production Team in Breda. De Production Coordinator zorgt voor een juiste planning van materialen t.b.v. de verkregen opdrachten en faciliteert de voortgang van de projecten/productie orders door alle benodigde zaken (zoals volledig kloppende picklists en benodigd materiaal) voor aanvang van het...

  • IT Support Engineer


    Breda|€2100-2100|MBO|40 uur per week 20-02-2018

    De functie van een helpdeskmedewerker is divers, waarbij kennis en enthousiasme een must is. Je communiceert met gebruikers, lost problemen op, zet complexe problemen door naar beheer en werkt nauw samen met andere afdelingen binnen ICT. Om je functie goed uit te voeren is creativiteit ook van belang, creativiteit is nodig om problemen snel op te...

  • Technical Programmeur C#


    Etten Leur|€2500-2500|HBO|40 uur per week 20-02-2018

    SOFTWARE-DEVELOPPER MET LIEFDE VOOR C# (JUNIOR/MEDIOR) Of je nu een elektrotechnische achtergrond hebt, of mechatronisch bent opgeleid, zolang je ook IT affiniteit hebt in het programmeren dan leidt deze werkgever je graag op naar een medior software developper! 

  • Products Marketing Coordinator


    Breda|€2400-2600|HBO|40 uur per week 20-02-2018

    Wil jij werken binnen een internationale omgeving die zich bezig houdt met LifeStyle en gezonde voeding? Als Consumer Products Marketing Coordinator werk je actief mee aan het Consumer Products beleid binnen Belgie en Nederland en ondersteunt hiermee de Consumer Products Manager. Je houdt je onder meer bezig met de assortimentsbepaling en...


Vacatures in de buurt van "Breda"

Nieuws van Flexibility Uitzendbureau Breda

3 maart 2016

Nieuwe flexwet drama voor MKB

door Ertan Basekin

Een vaste baan in het midden- en kleinbedrijf is vrijwel kansloos. De invoering van de nieuwe flexwet pakt daarmee compleet verkeerd uit voor werknemers.

Werkgevers ergeren zich groen en geel aan de vergoeding die zij moeten betalen als ze af willen van een werknemer. Veel mkb’ers kunnen de zogenoemde transitievergoeding niet betalen, waardoor ze financieel in de knel komen. Ondernemers nemen daardoor bijna geen mensen meer in vaste dienst.

Nul op rekest

Bovendien krijgen bedrijven die af willen van een werknemer steeds vaker nul op het rekest van de rechter, omdat zij hun personeelsdossiers niet op orde hebben, zo blijkt uit een inventarisatie van juridisch dienstverlener DAS.

Volgens Pascal Besselink, jurist arbeidsrecht bij DAS, is het percentage afwijzingen onder de flexwet met zo’n 30 tot 40% fors hoger dan voor de invoering toen 10 tot 15% van de verzoeken werd afgewezen.

Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland herkennen zich in dit beeld. ,,Wij horen vanuit onze achterban dat mkb-ondernemers moeite hebben met het betalen van de transitievergoeding. Dit maakt ondernemers ‘kopschuw’ om mensen aan te nemen”, zegt een woordvoerder.

3 maart 2016

Al nagedacht over de Participatiewet?

Sinds 1 januari 2015 geldt de Participatiewet. Deze wet vervangt de Wet werk en bijstand (WWB), de Wet sociale werkvoorziening (WSW) en een deel van de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten (Wajong). Met de Participatiewet wil het kabinet meer mensen met een ziekte of handicap aan het werk krijgen. Het kabinet en werkgevers hebben daarom afgesproken om extra banen te creëren. Dit wordt geregeld in de Wet banenafspraak en quotum arbeidsbeperkten.

De Participatiewet moet ervoor zorgen dat meer mensen met een ziekte of handicap een baan vinden. Als werkgever heeft u daarbij een actieve rol. Bijvoorbeeld door te onderzoeken welke mogelijkheden er zijn binnen uw organisatie. Als u iemand met een ziekte of handicap in dienst neemt, kunt u ondersteuning krijgen van UWV en gemeenten.

Kabinet en werkgevers hebben in het sociaal akkoord van 2013 afgesproken dat er extra banen komen voor mensen met een ziekte of handicap. Werkgevers moeten tot 2026 in totaal 100.000 banen realiseren voor mensen met een ziekte of handicap. De overheid doet dit voor 25.000 mensen met een ziekte of handicap. Dit heet de banenafspraak. Op 1 april 2015 is de Wet banenafspraak en quotum arbeidsbeperkten ingegaan. Deze wet bevestigt de afspraken in de banenafspraak.

Quotumheffing

Volgens de nieuwe wet moeten werkgevers met meer dan 25 werknemers (of 40.575 verloonde uren) een bepaald percentage mensen met een ziekte of handicap in dienst te nemen: het quotum arbeidsbeperkten. In 2016 gaat het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid kijken of de afgesproken aantallen voor 2015 zijn gehaald. Voldoen deze werkgevers daar niet aan? Dan kan het zijn dat zij vanaf 2018 een quotumheffing van € 5000 per niet-ingevulde arbeidsplaats per jaar moeten betalen.

6 november 2015

Bent u klaar voor 2015

Donderdag 6 november hebben Jolanda en Maeyke in samenwerking met All Human een workshop georganiseerd met de titel “Bent u klaar voor 2015” .

De praktische handreikingen over de nieuwe Wet & Zekerheid zijn enthousiast ontvangen.
Ook hier ervaren wij dat het delen van kennis ons allemaal sterker maakt!

 

Filmpjes