18-09-2014 | Referentie: 010733-E2 |
Regio | Regio Ede |
Werkuren | 40 uur per week |
Opleidingsniveau | MBO, HBO |
Provincie | Utrecht |
Vakgebied | ICT |
Dienstverband | Fulltime |
Voor een groeiende producent van logistieke software in de regio Ede zoeken wij een klantgerichte en enthousiaste support professional.
In teamverband ondersteun je klanten bij het gebruik van de software en systemen. Daarbij lever je een actieve bijdrage aan het verder professionaliseren van de service activiteit van de organisatie.
Je behandelt zelfstandig storingsmeldingen en vragen van klanten. Door goed door te vragen en het probleem goed te analyseren realiseer je snelle en adequate oplossingen. Hierbij kun je gebruik maken van de expertise van collega's van het serviceteam of van applicatiespecialisten. Vanuit deze centrale rol kom je met verschillende bedrijfsprocessen in aanraking.
Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en we monitoren de technische werking van de website volledig anoniem. Om de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen vragen wij je toestemming door op akkoord te klikken. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement voor meer informatie.